تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

شرکت فنی مهندسی تامین تجهیز مولد نمایندگی انحصاری فروش انواع دیزل ژنراتورهای مورد نیاز مجتمع های صنعتی ، درمانی ، ورزشی تفریحی ، اداری ، تجاری و مسکونی در محدوده قدرت ۱۰ کیلو ولت آمپر تا ۳۳۰۰ کیلو ولت آمپر درانواع برندهای معتبر موتورهای دیزل از شرکت های کامینز آمریکا ، پرکینز انگلیس ، ولوو سوئد ، کوهلر آلمان ، دوسان کره جنوبی و شانگهای دیزل ، آلفا و دیاموند چین در انواع برندهای معتبر ژنراتور از شرکت های استمفورد انگلیس ، سینکرو و مکالته ایتالیا و لروی سومر فرانسه می باشد . همچنین در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور های کوپله فابریک کمپانی KJ Power ترکیه به واسطه تجارب شرکت KJ Power با بیش از چهل سال سابقه در تولید و توزیع مولدهای برق دیزلی و با هدف ارائه خدمات تخصصی در بخش ماشین های تولید برق، تاسیس و در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی برق و قدرت فعالیت دارد.
وب سایت www.ttm-diesel.com
تلفن تماس جهت استعلام قیمت :
3420 3348 044

بایگانی

دیزل ژنراتور چیست

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ق.ظ

به مجموعه ای از تجهیزات و دستگاه های مکانیکی و الکتریکی که امکان کارکرد پیوسته با یکدیگر را که در جهت تولید انرژی الکتریکی برق به کار می رود ، مولد برق می نامند . یکی از مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در مولد های برق ژنراتور الکتریکی می باشد . ژنراتور الکتریکی مبدلی است که طبق قوانین ماشین های الکتریکی به صورت پیوسته قادر است انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل نماید . در نتیجه برای ایجاد انرژی مکانیکی در ژنراتور بایستی از یک مبدل دیگر به اسم موتور الکتریکی استفاده نمود . موتور الکتریکی قادر است انرژی مکانیکی مورد نیاز ژنراتور جهت تولید برق را ایجاد نماید  و این امر مستلزم این است که روتور موتور (شفت) به شفت ژنراتور بسته شود (کوپل گردد) که با توجه به قوانین الکتریکی با به حرکت در آمدن روتور ژنراتور و ایجاد میدان های مغناطیسی بین روتور و استاتور ژنراتور الکتریکی مورد نظر در دو سر سیم پیچ های سه فاز پیچیده شده در پوسته ژنراتور  (استاتور) ایجاد گردد . لذا با توجه به اینکه دو دستگاه فوق بایستی توسط پارامترهای مختلفی کنترل گردند , تجهیزات دیگری نیز به مجموعه فوق اضافه خواهند شد تجهیزاتی از قبیل رادیاتور برای خنک کاری موتور ، اگزوز ، باتری ها ، مدارات کنترلی و فرمان در تابلو های مورد نظر برای کنترل و فرمان پارامتر های مختلف موتور و ژنراتور استفاده می گردد .

موتور های الکتریکی می توانند با سوخت گازوییل (موتور دیزلی) یا با سوخت بنزین (موتور بنزینی) یا با سوخت گاز طبیعی شهری (موتور گازی) مورد بهره برداری قرار بگیرند که با توجه به توان های مختلف در طراحی موتور ها معمولا در توان های کم از موتور های بنزینی ( زیر 10 کیلو وات ) و در توان های بالاتر با توجه به شرایط مختلف از موتور های  دیزلی یا گازی استفاده میگردد . شرکت فنی و مهندس تامین تجهیز مولد تولید کننده و وارد کننده ی عمده انواع دیزل ژنراتور ها و گاز ژنراتورها در توان ها و برند های مختلف موتور و ژنراتور می باشد که در کنار این آماده ارایه ی انواع تابلو های کنترل و قدرت و چنج اوور ( کارکرد اتوماتیک ) و سنکرون ( کارکرد موازی چندین دستگاه دیزل ژنراتور و یا گاز ژنراتور بصورت همزمان جهت افزایش توان و بهره وری سیستم ) می باشد .

 

وب سایت : www.ttm-diesel.com     

تلفن تماس جهت استعلام قیمت :  3420 3348 044

دیزل ژنراتور چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی