تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

شرکت فنی مهندسی تامین تجهیز مولد نمایندگی انحصاری فروش انواع دیزل ژنراتورهای مورد نیاز مجتمع های صنعتی ، درمانی ، ورزشی تفریحی ، اداری ، تجاری و مسکونی در محدوده قدرت ۱۰ کیلو ولت آمپر تا ۳۳۰۰ کیلو ولت آمپر درانواع برندهای معتبر موتورهای دیزل از شرکت های کامینز آمریکا ، پرکینز انگلیس ، ولوو سوئد ، کوهلر آلمان ، دوسان کره جنوبی و شانگهای دیزل ، آلفا و دیاموند چین در انواع برندهای معتبر ژنراتور از شرکت های استمفورد انگلیس ، سینکرو و مکالته ایتالیا و لروی سومر فرانسه می باشد . همچنین در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور های کوپله فابریک کمپانی KJ Power ترکیه به واسطه تجارب شرکت KJ Power با بیش از چهل سال سابقه در تولید و توزیع مولدهای برق دیزلی و با هدف ارائه خدمات تخصصی در بخش ماشین های تولید برق، تاسیس و در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی برق و قدرت فعالیت دارد.
وب سایت www.ttm-diesel.com
تلفن تماس جهت استعلام قیمت :
3420 3348 044

بایگانی

دیزل ژنراتور چگونه کار می کند

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

دیزل ژنراتور اگر چه یک دستگاه  مستقل است که سوخت دیزلی را تبدیل به الکتریسیته می کند ولی در واقع  از دو جز اصلی یکی موتور احتراقی دیزلی ودیگری ژنراتور ساخته شده است که با یکدیگر کار می کنند. موتور  سوخت دیزل  را برای ایجاد  حرکت در  ژنراتور می سوزاند و ژنراتور الکتریکی حرکت تولید شده را تبدیل به برق الکتریسیته می کند. این دو با یک کوپلینگ به هم متصل شده اند که باعث آسان شدن انتقال حرکت از موتور به ژنراتور می شود.دقیقا زمانی که میل لنگ توسط موتور می چرخد به دلیل اتصال به ژنراتور، محور اصلی ژنراتور نیز می چرخد و این حرکت با سرعت بالا (۱۵۰۰ دور در دقیقه ) باعث چرخش رتور  ژنراتور شده و الکتریسیته تولید می شود. تمامی کار توضیح داده شده دیزل ژنراتورهای مدرن بر مبنای القای الکترومغناطیس  که  توسط مایکل فارادی در سال ۱۸۳۱  کشف شد می باشد.کشف فارده این بود که اگر یک سیم داخل میدان مغناطیسی با سرعت حرکت داده شود به دلیل تغییرات میدان اطراف سیم داخل سیم ولتاژ القا می شود دیزل ژنراتور ها علاوه بر دو جز اصلی شامل اجزای دیگری نیز هستند که در مطلب بعدی توضیح داده خواهد شد .

وب سایت : www.ttm-diesel.com     

تلفن تماس جهت استعلام قیمت :  3420 3348 044

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی