تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

تامین تجهیز مولد

دیزل ژنراتور ، تولید کننده و وارد کننده دیزل ژنراتور

شرکت فنی مهندسی تامین تجهیز مولد نمایندگی انحصاری فروش انواع دیزل ژنراتورهای مورد نیاز مجتمع های صنعتی ، درمانی ، ورزشی تفریحی ، اداری ، تجاری و مسکونی در محدوده قدرت ۱۰ کیلو ولت آمپر تا ۳۳۰۰ کیلو ولت آمپر درانواع برندهای معتبر موتورهای دیزل از شرکت های کامینز آمریکا ، پرکینز انگلیس ، ولوو سوئد ، کوهلر آلمان ، دوسان کره جنوبی و شانگهای دیزل ، آلفا و دیاموند چین در انواع برندهای معتبر ژنراتور از شرکت های استمفورد انگلیس ، سینکرو و مکالته ایتالیا و لروی سومر فرانسه می باشد . همچنین در حوزه فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور های کوپله فابریک کمپانی KJ Power ترکیه به واسطه تجارب شرکت KJ Power با بیش از چهل سال سابقه در تولید و توزیع مولدهای برق دیزلی و با هدف ارائه خدمات تخصصی در بخش ماشین های تولید برق، تاسیس و در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی برق و قدرت فعالیت دارد.
وب سایت www.ttm-diesel.com
تلفن تماس جهت استعلام قیمت :
3420 3348 044

بایگانی

تاریخچه شرکت ولوو سوئد

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴ ق.ظ

شرکت VOLVO PENTA یکی از پیشتازان در صنعت تولید موتور می باشد که محصولات خود را برای انواع سیستم ها اعم از دریایی و صنعتی ارائه می کند. تمام تلاش این شرکت بر این است تا محصولاتی با بالاترین کیفیت و امنیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در سال ۱۸۶۸، مهندس John G Grönvall  یک کارگاه مکانیکی و ریخته گری در اسکود، سوئد تاسیس کرد. کسب و کار John G Grönvall  و شرکت، تامین اقلام و نیازهای روزمره بود. در سال ۱۸۷۵ این شرکت محدود شد به عنوان SköfdeGjuteri OCH MekaniskaVerkstad و یا به زبان ساده تر، Gjuteriet. محصولات این شرکت در بازه زمانی کوتاه، از گلدان و دریچه خروجی  دود کوره و تجهیزات آب جوش به ساخت تجهیزات کشاورزی و تجهیزات لازم برای کارخانه های چوب بری تبدیل شد.

این شرکت به سرعت در دهه ۱۹۰۰ توسعه یافت و به تولید موتورهای بخار و توربین های آب برای نیروگاه های انرژی هیدرولیک پرداخت . در سال ۱۹۰۷، یک همکاری مثمر ثمر با شرکت مهندسی Fritz Egnell  از شهر استکهلم آغاز شد ، که  نتیجه  آن موتور احتراق تراکمی تک سیلندر  با  توان ۳ اسب بخار شد. این موتور به عنوان B1  شناخته شد و یک کمیته پنج نفره برای نامگذاری آن تشکیل شد، اما این کمیته شکست خورد و از آنجا که این گروه متشکل از پنج نفر بود، نام Penta را برای آن انتخاب کردند.

ولو پنتا در سال ۱۹۰۷ میلادی تأسیس شد این شرکت کار خود را با تولید موتورهای دریایی شروع کرد.

در سال ۱۹۱۶، شرکت مهندسی Fritz Egnell ، این شرکت را خریداری کرد و نام آن را به AB Pentaverken تغییر داد.

زمینه فعالیت
فعالیت های این شرکت در حال حاضر :
•    ساخت موتورهای احتراق داخلی (ICES)
•    انواع موتور برای مصارف دریایی
•    موتور دیزل جهت استفاده دیزل ژنراتور
•    موتورهای دیزلی با کاربرد صنعتی
و می باشد که این موتورها با سوخت بنزین و گازوئیل ، رنج تولید قدرت مابین ۷٫۵ تا ۱۵۰۰ کیلووات را دارا می باشند.
همچنین از سایر فعالیت های این شرکت ساخت عقبه کشتی ، ساخت تجهیزات درون کشتی که تحت عنوان Volvo Penta IPS  شناخته  می شود

وب سایت : www.ttm-diesel.com     

تلفن تماس جهت استعلام قیمت :  3420 3348 044

تاریخچه شرکت ولوو

  • آرش قاسمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی